Iginla vēl nedomā par hokejista karjeras beigšanu

Posted: Maijs 21, 2013 in Hokejs, NHL
Tags: , , , , , , ,

35 gadus vecais kanādiešu uzbrucējs Džeroms Iginla spēlēs vēl vismaz vienu sezonu. Viņš vēl nav pārliecināts, kur, bet karjeru hokejists vēl nebeigs.

Kā sacījis pats hokejists, tad, ja šogad viņš izcīnīs līdz šim savu pirmo Stenlija kausu karjeru nebeigs. “Pie manis restorānā bija pienācis viens fans,” viņš smējās, unDžeroms Iginla vienkārši sacīja ‘Veiksmi piektdien.’ Es biju tāds ‘Paldies.’ Tad, viņš pajautāja: ‘Ja jūs šogad vinēsiet, vai tu beigsi hokejista karjeru?’ Viņš domāja, ka es teikšu jā, jo viņš bija tāds ‘C’mon?’

“Bet es neplānoju beigt karjeru. Es vēl, jo projām jūtos labi un mīlu hokeju. Es ceru, ka šogad vinnēšu kausu. Bet, neatkrīgi no tā, hokejista kerjeru es nebeigšu”, sacīja Džeroms Iginla.

Visus savus 17 NHL pavadītos gadus hokejists spelēja Kalgarī “Flames” komandā, bet pirms play-off, šogad tikai aizmainīts uz Pitsburgas “Penguins” komandu. 1995. gadā uzbrucēju draftēja Dalasas “Stars” komanda 1. kārtā ar 11. numuru. Gandrīz visi 95. gada pirmās kārtas draftētie hokejisti vēl spēlē – Šeins Douns, Veids Redens, Radeks Dvoraks, Aleksejs Morozovs un citi.

Savā hokejista karjerā 1232 aizvadītās NHL spēlēs Iginla guvis 1106 punktus, bet play-off 63 spēlēs guvis 59 punktus.

calgaryherald.com

Komentēt

