Intervija ar Antonu Jašunovu

Posted: Februāris 10, 2013 in Hokejs

Vizītkarte:

Vārds, uzvārds- Antons JašunovsAntons Jašunovs

Dzimis- 1996. gada 23. janvārī

Augums- 174 cm

Svars- 70 kg

Pozīcija- Uzbrucējs

Intervija ar 17 gadus veco latviešu uzbrucēju Antonu Jašunovu.

-Kāpēc sāki trenēties hokejā? 

Viss sākās no tā, ka tētim ļoti patika hokejs. Viņš bieži to skatījās pa televizoru un vienu dienu, kad man bija 5 gadi viņš mani pasauca TV un tieši tad rādija hokeju. Sākām skatīties viņš man uzprasīju vai negribu spēlēt hokeju, es pateicu, ka gribu un tā arī viss sākās.

-Kurš bija tavs pirmais treneris?  

Mans pirmais treneris bija Oļegs Jurenko. Kad aizgāju pirmo reizi uz treniņu tieši viņš bija tas, kas trenēja komandu.

-Kurā klubā sāki hokejista gaitas? 

Pirmais klubs man bija “Sāga”.

-Cik gadus trenējies Sāgā un, kas tev no tā kluba palicis visvairāk atmiņā? 

Es īsti neatceros, bet laikam kādi 3 gadi bija . Atmiņā palikuši tie pirmie treniņi kad pirmo reizi uzvilku slidas un mācījos slidot un savu pirmo spēli atceros kad vēl īsti nemācēju slidot.

-Ko tu darīji pēc tam? 

Izlēmu doties uz HS Rīga komandu,  jo tur bija laba 1996. gadā dzimušo hokeja komanda. Sāgā nebija var teikt neviens mana vecuma hokejists tāpēc izlēmu doties uz Hokeja Skolas Rīga komandu.

-Kā gāja HS Rīga komandā? 

Tajā brīdī, kad aizgāju uz komandu tā bija tapšanas stadijā. Klubā pavadīju daudzus gadus. Gāja tīri labi un komandas biedri bija atsaucīgi, vienkārši sakot bijām draudzīga komanda.

-Cik kopumā gadus nospēlēji 55. vidusskolā?

Nospēlēja 6 gadus, un no komandas ir labas attiecības ar ļoti daudziem komandas biedriem vēl šobaltdien. Protams kuriozi komandā bijaļoti daudz.

-Kas mainījās, kad HS Rīga nomainīja statusu uz specklases līmeni? 

Tad, kad izveidojās specklase daudz kas pamainījās, jauni krekli, jauni spēlētāji, spēlējām Baltkrievijas čempionātā. Treneri man ļoti patika, vienmēr varēja pienākt un uzprasīt pie kā vajag piestrādāt un viņi vienmēr palīdzēja.

-Kāpēc nepaliki spēlēt SK Rīga 96 komandā, bet aizbrauci uz Zviedriju? 

Vienmēr bija doma aizbraukt uz ārzemēm spēlēt. Tā sanāca, ka Zviedrijā bija pazīstamie es aizbraucu uz try-out un mani paņēma, tā arī paliku spēlēt Zviedrijā.

-Kā veicās Zviedrijā, Lidingo komandā? 

Šosezon vispār iet ļoti labi! Paņēma mani komandas ģenerālmenedžeris pateica, ka jāatbrauc uz try-out, uz kādu nedēļu, es aizbraucu notrenējos to nedēļu un mani paņēma. Atmosfēra komandā ir laba, patīkami spēlēt un patīk, ka komanda ir draudzīga.

-Kur tu dzīvo? 

Dzīvoju ar vecākiem Stokholmā.

-Kurā līgā tu spēlē, eliteprospects.com esi pierakstīts trīs līgās? 

Pamatvieta ir J18 un J20, bet, kad izsauc tad arī uzspēlēju pie pieaugušajiem.

-Ko dari brīvajā laikā, kad nav treniņi? 

Es no rītiem pats eju uz halli trenēties- metieni ,tehnika, slidošana- tad uz zāli fiziskais. Pēc tam uz mājām atpūsties un vakara treniņš ar komandu.

-Kāds Zviedrijā ir hokeja līmenis salīdzinājumā ar Latviju? 

Šeit ir daudz vairāk spēka spēles nekā un ātrāks hokejs.

-Vai ir bijis uzaicinājums uz U-17 Latvijas izlasi? 

Nē, bet neatteiktos.

-Kādi ir tavi nākotnes plāni? 

Nākošsezon mainīšu klubu, ceru tikt AIK, jo tas ir stiprāks klubs. (Šajā klubā spēlē arī latvietis- Roberts Locāns).

-Vai ir kāds mērķis, kuru gribi sasniegt savā karjeras laikā?

Protams, mērķis ir un hokejs ir mans darbs.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=91661

Komentēt

