Lupuls pametis Jekaterinburgu uz neatgriešanos

Posted: Decembris 17, 2012 in Hokejs, KHL, NHL
Tags: , ,

Džofrijs Lupuls KHL pauzes laikā pametis savu lokauta klubu, Jekaterinburgas “Avtomobilist”, uz visiem laikiem.

-“Es gribēju spēlēt kaut kur, ka iespēja nāca, es devos. Iespējams, bija nedaudz Joffrey Lupulgrūtāk, nekā es domāju, ar valodas barjeru un materiālie apstākļi bija zem katras kritikas”, tā Lupuls sacīja Sportsnet portālam.

Jekaterinburgas komanda bija sliktākā līgā, kad Lupuls atbrauca…un, kad aizbrauca. Džofrijs ar 4 gūtiem punktiem 9 spēlēs komandai īpaši nepalīdzēja.

Hokejists sacīja, ka viņš neesot juties komfortabli Krievijā un tās kultūra viņu pārsteidza. “Mana dvēsele ir šeit. Es vēlos spēlēt šeit. Vēlos, lai sezona atsākās un es darīšu visu, kas ir manos spēkos, lai tas notiktu”.

Starp citu, Lupuls trešdien spēlēs P.K. Subana komandas sastāvā, labdarības spēlē, pret Stīvena Stemkosa komandu. http://tiny.cc/85dhpw

sportsnet.ca

Komentēt

