Intervija ar Rolandu Punculi

Posted: Decembris 8, 2012 in Hokejs, HS Rīga

Vizītkarte:

Vārds, uzvārds- Rolands Punculis Rolands Punculis

Dzimis- 1995. gada 21. maijā

Augums- 181. cm.

Svars- 80 kg.

Pozīcija- Aizsargs

Hobijs- Moto tehnika

Klubi- HS Rīga (2004-2008) ASK Ogre (2008-2009), SK Rīga 95 (2009-2012), Nynäshamns IF J18 (2012.-pašlaik).

Intervija ar 17 gadus veco hokejistu Rolandu Punculi, kurš pašlaik spēlē Zviedrijas augstākajā U-18 līgā un U-20 1. divīzijā. Pie U-18 20 spēlēs aizsargs nopelnījis (4+6), bet pie U-20 12 spēlēs (1+2). Ar viņu vienā komandā spēlē arī cits latvietis Aleksandrs Zujevs. Šajā līgā spēlē vēl divi mūsējie Roberts Locāns un Niklāvs Birovs.

-Pastāsti, kāpēc sāki trenēties hokejā, kāds iedvesmoja?

-Sāku trenēties hokejā, jo tas man likās aizraujoši un interesanti. Jā, mani iedvesmoja mans brālēns,viņš spēlēja hokeju un es arī domāju pamēģināt, tad tas viss arī sākās! Savas hokejista gaitas es uzsāku hokeja klubā HS Rīga.

-Kurš bija tavs pirmais treneris?

-Mans pirmais treneris bija Jānis Kupčs, viņš ir azartisks un spējīgs daudzko iemācīt!

-Cik gadus trenējies HS Rīga komandā?

-Pie Jāņa es sāku trenēties, tad kad arī sāku nodarboties ar hokeju, 9 gados. Sākumā, man protams gāja grūti, bet es centos un nebaidījos no darāmā darba.

-Pēc kāda laika tu pārgāji uz SK Rīga 95 komandu?

-SK Rīga 95 komandā, es nokļuvu 14 gadu vecumā, konkurence bija samērā liela, bet ar neatlaidīgu un smagu darbu vietu sastāvā es izcīnīju.

-Kādi bija SK Rīga komandā pavadītie gadi?

-Komanda bija diezgan augsta līmeņa! Specklasē, pārsvarā spēlēja 95. gadi,bet Rolands Punculisbija 1 vai 2 cilvēki, kuri bija dzimuši 96. gadā. Man tur īpaši neveicās, es spēlēju 4. maiņā.

-Kopumā, cik gadus aizvadīji SK Rīga komandā?

-Komandā es spēlēju 3 sezonas. Komanda SK Rīga 95 izjuka, tad man radās iespēja braukt spēlēt uz Zviedriju un es domāju, kāpēc gan nepamēģināt!?

-Vai mēģināji tikt HK Juniors sastāvā vai uzreiz devies uz Zviedriju?

-Es mēģināju, bet man tur īpaši neveicās, tad arī nolēmu doties uz Zviedriju.

-Kāpēc izlēmi doties tieši uz Zviedriju nevis uz Kanādu vai kādu citu hokeja lielvalsti?

-Jo, es sen jau vēlējos braukt uz Zviedriju un tad man radās tāds moments, īstajā brīdī un es neatteicos no tā!

-Tu devies Nynashamns komandu, jo tur spēlē arī cits latvietis Aleksandrs Zujevs?

-Ar viņu mēs braucām kopā uz Nynashamnu! Pirms tam te ir spēlējuši arī citi spēlētāji no Latvijas, un viens no viņiem mani arī uzaicināja uz Nynashamnu!

-Pēc rezultivitātes tu esi viens no vadošajiem aizsargiem komandā, kāds ir Zviedrijas U-18 līmenis?

-U-18 elite’s līmenis te ir daudz augstāks nekā Latvijā!

-Kāda ir komanda un spēlētāji tajā?

-Komandas biedri, ir atsaucīgi un jautri,vienmēr var pasmieties un pajokot, bet visam protams ir robežas. Bet tā vispār mēs uzturamies visu laiku kopā, gan treniņu laikā, gan arī pēc treniņiem un spēlēm, tā mēs atrodam kopīgu valodu un ir daudz vieglāk saspēlēties spēles laikā. Vēl patīkami ir tas, ka uz katru mūsu spēli atnāk ap 100 skatītāju.

-Kurā maiņā spēlē?

Rolands Punculis

-Pirmajā.

-Vai dzīvo pie kāds komandas biedra?

-Es dzīvoju Sporta Hotelī, tur dzīvo tikai hokejisti no mūsu kluba, te ir diezgan mājīgi, katram ir sava istaba ar savu virtuvi un vannasistabu.

-Ko dari brīvajā laikā?

-Brīvā laika mums ir diezgan maz, bet kad ir es pildu kontroldarbus, ko man ir atsūtījuši skolotāji no Latvijas skolas.

-Kādi ir tavi nākotnes plāni?

-Mani nākotnes plāni nav vēl zināmi, tālākos plānus es zināšu šīs sezonas beigās.

-Vai ir kāds mērķis, kuru gribi sasniegt savā karjeras laikā?

-Nu, mērķi man ir, bet ko es sasniegšu to vēl nezinu.

-Vai esi komandas tafgajs, kad sakrājis visvairāk soda minūšu? (65)

-Nē,es neesmu komandas tafgajs, bet mīlu spēlēt spēka spēli, kura ir ļoti aktuāla Zviedrijas hokejā.

-Paldies par interviju un, lai tev viss izdodas, kas iecerēts!

-Lūdzu!

http://www.lagsidan.se/nynashockeyj18/spelare-266-rolands~punculis.htmlhttps://twitter.com/puncha16http://www.facebook.com/rolands.punculis

Komentēt

