Endrjū Leds:”Man ir žēl “Avangard”, bet es nevarēju pamest sievu, jo viņa ir stāvoklī”

Posted: Oktobris 5, 2012 in Hokejs, KHL, NHL

Pirms kāda neilga laika tika ziņots, ka KHL komandai Omskas “Avangard” pievienosies Vinipegas “Jets” kapteinis Endrjū Leds. Diemžēl pēdējā brīdī viņš savu viedokli mainīja.

-”Tas viss notika ļoti ātri es jau biju var teikt vienojies ar Omskas komandu, bet vienā brīdī man likās, ka tas nav pareizi. Pēc apstiprināšanas manas domas vairāk sliecās, ka tas nebija pareizs lēmums. Mana sieva ir stāvoklī, un es vienkārši nevaru aiziet viņu pamezdams.”

”Man ir ļoti žēl, ka tā notika, “Avanagard” bija ļoti laipni pret mani un es domāju, ka tas būtu bijis labākais variants pašlaik.”

Pagājušajā sezonā hokejists Vinipegas “Jets” rindās 82 spēlēs guva 50 punktus. Tāpat savā hokejista karjerā Endrjū divas reizes ir ieguvis Stenlija kausu.

Šis būs viņa pirmais bērns ģimenē!

sovsport.ru

Komentēt

